Iнструкція користувача

Реєстрація особистого кабінету ^

  1. Для того, щоб зареєструватись в особистому кабінеті споживача електричної енергії, натисніть кнопку «Реєстрація».
  2. Заповніть необхідні для реєстрації поля. Вказана при реєстрації електронна пошта, – це логін для входу. Пункти, позначені «*», є обов’язковими для заповнення. Для реєстрації потрібно ознайомитись зі згодою та підтвердити її. Далі натисніть кнопку «Зберегти».
  3. Після цього, на вказану Вами електронну адресу, буде надісланий посилання для активації вашого «Особистого кабінету» (якщо код не надходить, перевірте папку «Спам»). Далі натисніть на «Посилання для активації облікового запису».
  4. На сторiнці Вхід заповніть поля Електронна пошта та пароль. Тиснемо кнопку «Увійти». Переходимо на Головну сторінку. Далі обираемо напрямок роботи: Юридичні особи або Сервісні послуги.

Юридичні особи ^

  1. Для передачі показів лічильника потрібно додати обліковий запис. Для цього тиснемо відповідну кнопку.
  2. Для заведення запису, потрiбно ввести комбинацію код ЄДРПОУ та ЕІС будь-якої точки обліку електричної енергії, що належить даному обліковому запису, та натисніть «Додати».
  3. Для перегляду показників по обліковому запису натисніть кнопку «Показники».
  4. В таблиці відображається інформація про обліковий запис, можна переглянути попередні та ввести поточні показники лічильника. Для занесення поточних показників, у полі «поточні показники» введіть потрібні значення та натисніть кнопку «Зберегти».
  5. Для зручності обміну документами між користувачем та оператором системи (АТ «Чернігівобленерго») передбачений розділ меню «Завантаження», де є можливість завантажувати та зберігати документи (файли). Обираемо облiковий запис, для якого хочемо завантажити файл, тиснемо кнопку «Пошук» та обираємо файл для завантаження з вашого пристрою. Натискаємо «Завантажити», назва документа з’явиться на екрані – документ збережено.

Сервісні послуги ^

  1. Для дистанційного замовлення сервісних послуг, які надає АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» Вам необхідно заповнити заяву та надіслати її, користуючись особистим кабінетом.
  2. Заповніть відповідний бланк заяви на послугу згідно запропонованих шаблонів.
  3. Для завантаження файлів переходимо в пункт «Завантаження». Заповніть необхідні поля (піб, пошта, номер телефону), оберіть балансову одиницю. Далі тиснемо кнопку «Пошук» та обираємо файл для завантаження з вашого пристрою. Натискаємо «Завантажити файл».
  4. З правого боку Ви побачите повідомлення про завантаження файлу, та документ отримає статус «на опрацюванні».
  5. Протягом 10 робочих днів з дня отримання відповідного звернення Адміністратор Сервісного Центру розглядає заяву та надає відповідь, яка буде відображена в особистому кабінеті (в таблиці колонка «Статус документів»).

Відновлення паролю ^

  1. Якщо Ви ненароком забули Ваш пароль доступу натисніть кнопку «Забули пароль?».
  2. Введiть електронну пошту на яку Ви хочете змінити пароль та натисніть кнопку «Відновити пароль».
  3. Після цього, на вказану Вами електронну адресу, буде надіслане посилання, завдяки якому Ви зможете ввести новий пароль. (якщо код не надходить, перевірте папку «Спам»). Далі натисніть на «Посилання для відновлення паролю».